Monday 29 February 2016

Plirts-plärts, käes on märts!

Või oot-oot! Siin ei saa ju märtsikuud üldsegi kevadega seostada. Õnneks hea feissbuuk tuletab mulle ikka jätkuvalt meelde, kus ma olen ja millest ma huvituma peaksin. Meil hakkas hoopis sügis! :D Ehk siis tuleb vähem selliseid kuumalaineid nagu meil oli ja rohkem ilusaid suveilmasid, millega ma Eestis harjunud olen (need üksikud ilusad ilmad, mis meil suve jooksul on). Tegelikult olen juba väga elevil mõttest, et seekord saan oma suve Eestis veeta! Vahepeal on lihtsalt 4 suve vahele jäänud!!! Loomulikult kasutan vaba aega ka reisimiseks ära - lähen Pariisi ja kindlasti ka Korpole, kuid enamik aega naudin siiski Eesti suve :)

Being on the other side of the world is still quite weird. Usually, I connect the beginning of the spring (which is probably my favourite season) with the month of March. But in here, thanks to the helpful Facebook, I realized March brings the autumn with it. To be honest, I don't think much will change anyway. The weather is still beautiful and hopefully more like the summers in Europe, as I really didn't enjoy the heatwave few weeks ago. 


Tegelikult midagi väga huvitavat seekord teinud ei olegi (ja olgem ausad, pärast langevarjuhüpet on raske midagi veel lahedamat teha), aga tundsin vajadust siiski midagi postitada, sest pisikesi asju, mida olen oma igapäeva elus märganud, tahaksin teiega siiski jagada. Näiteks see, et bensiinihind on pmt üle 10 aasta kõige odavam. Üks päev tankisin näiteks sellise hinnaga, mis võrdub 0.65 euroga! Samas, pole see kõige soodsam, mida näinud olen, mis oli 95.9 austraalia senti. Täiesti naljakas! Ja no kurb ka samas, sest bensiinihinnad Eestis on ikka tunduvalt suuremad... Aga sinna ei taha ma üldse oma jutuga jõudagi, sest hinnavõrdlus Austraalia ja Eesti vahel ajab ausalt lihtsalt närvi. 

To be honest, I haven't done anything utterly exciting meanwhile.. but then again, it would be difficult to top the skydive anyway! Still, felt the need some everyday observations with you. For example the price of the petrol right now! It's supposed to be the lowest it has been in 10 years. This a tax invoice from couple of weeks ago, which shows that the price was 98,9 cents or about 0.65 euros! And that's not even the lowest price I've seen.


See on tore, et eestlased nii patriootlikud on ja ebaausa olukorra lihtsalt sellepärast ära kannatavad. Isamaalisusest rääkides, vaatasime Erlega 24. veebruar uudiseid, kui äkki märkasin, et uudisteankur kannab sinu-must-valget lipsu. Olin nii üllatunud ja mõtlesin, et see ei saa ju ometi juhus olla ja kui ongi, siis väga tore juhus :) Samas informeeris mind Erle, et tegelikult on selle mehe nimi Paul Kadak ja ta on varemgi mõelnud, et ehk on tal mingi seos Eestiga. Kiire guugeldamine tõi vastuse, et tõepoolest kanal seitsme ajakirjanik ongi Eesti juurtega. Vot nii!

On the 24th of February, when we celebrate our Independence Day in Estonia, I noticed that Channel 7 reporter was wearing a blue, black and white tie. I thought it's a really nice coincidence or then does he actually wear it for Estonia's birthday?!? Quick googeling showed that Paul Kadak actually has Estonian heritage and is quite proud of it being part of a singing group in Sydney called Lõke. :)

No comments:

Post a Comment