Tuesday 26 June 2012


Lõpuks ometi saime jälle Mannu ja Siretiga kokku!!!:) Nad olid Perthis ainult päevaks, aga sellegi poolest, nii tore oli näha. Nad sõitsid Karrathast Perthi aind selleks, et siit edasi lennata Taisse, kuhu nad mõneks ajaks puhkama lähevad. Ja traditsioonide kohaselt pidime ikka sushi sööma minema! Ja pubisse ka! Avastasime Perthi kesklinnas ühe toreda koha nimega Boheme. Mõnus interjöör ja piisavalt odav õlu. Sealt liikusime üsnapea tagasi lennujaama, et nad oma lendu maha ei magaks. Seal ühines meiega nende sõber Harry, kellega nad juba täitsa oma reisi alguses tutvusid. Üürikeseks meie aeg jäi, aga samas ei tea ma nüüd, kunas ma neid järgmisena näen, nii et lihtsalt pidime kas või natukeseks kokku saama!


Järgmisel päeval oli juba minu lend Alice Springs’i. See on siis linnake keset Austraaliat, mille lähedal asub ka kuulus Ayers rock/Uluru. Kaks nime sellepärast, et kui aborigeenidele maa tagasi anti, panid nad kivile tema algupärase nime tagasi. Alice Springs’is peatun Alice Lodge’is, mis tundub esmapilgul väga mõnus olevat. Jään siia vaid kaheks ööks, sest juba neljapäeval sõidan edasi Cairns’i, aga sellegi poolest. Minu toakaaslaseks on hetkel vaid üks saksa tüdruk Mareike, kellega juba kohe algusest saadik hästi läbi oleme saanud. Käisime juba koos pubiski. Ei olnud küll alguses plaanis minna, sest homme hommikul pean kell 6 juba tuurile minema, aga kuna Alice Springs’is on üpriski palju aborigeene, siis ta ei julgenud üksi siin ringi liikuda. Ja pealegi, mul oli õhtust vaja nii kui nii süüa.

No comments:

Post a Comment