Friday 29 June 2012

Bungy jump

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hirmus oli!!! Aga vähemalt tehtud! Nimelt käisime Rex'i venna Leon'iga bungy hüpet tegemas. Ütlesin sellele mehele üleval, et ta lükkaks mind, sest et ma ei arvanud, et suudaksin seda ise teha. Aga ta ütles, et pean seda ise tegema. Videos on näha ka kui ilmselgelt ma kardan. Aga ma lihtsalt arvasin, et kõige jubedam koht on just seal äärepeal seista, nii et kui ma sealt kiiresti minema saan, siis on kõige jubedam möödas. Jah, kuid ka vabalangemine on nii hirmus. Siis vähemalt ei ole midagi muud teha, kui lihtsalt leppida oma saatusega:D Loomulikult oli mega adrenaliini tulv ja ma usun, et teeksin seda veel ja veel, aga mitte kohe. Enne pean esimesest kogemusest üle saama:D


3 comments:

  1. :D:D:D Issand kui vinge! Aga jah, su hirm oli märgatav!!! :D See kommentaator oli nii hea! Kas video oli hinna sees või sa pidid eraldi tellima?

    ReplyDelete
  2. Pidin eraldi tellima ja no päris krõbe hind oli ka, aga no kammoon! Siuke mälestus ju! Ja saan ise enda üle ka naerda. Ausõna, pärast hüpet oli mul alguses üldse black out:D Või no olin teadvusel, aga nii hirmunud, et ei saanud millestki aru:D Alles siis, kui veest läbi käisin, siis mäletasin alles, mida juhendajad mulle rääkisid:D

    ReplyDelete
  3. Ma ei teeks seda siis ka kui mulle peale makstaks:D
    aga video on tõesti hea!!!

    ReplyDelete