Monday 16 July 2012

Ja vihma aina sajab!

Täna oli erakordne päev – vihma ei sadanud! Veider oli ärgata vaikuses, vihm ei põristanudki auto katusel.
Tänaseks olem jõudnud Brisbane’i, aga kui ajas tagasi minna, siis oleme veel mitmeski kohas käinud, aga kahjuks vihma tõttu mitte väga palju näinud.
Peatusime linnas nimega 1770. Õhtu, mil sinna saabusime, oli paljulubav, vihma ei sadanud ja puhus vaid õrn tuul. Sättisime oma asemed autos valmis ja läksime randa istuma. Jõime odavat veini ja sõime porgandit. Bäkkpäkkeri elu ei ole kerge!:D Lootsime seal pikemalt peatuda, aga kuna hommikul ärkasime jällegi vihma saatel, siis otsustasime sõitu jätkata.

Rannaromantika
Järgmine peatus oli Maryborough’s. Me poleks sinna ilmselt üldse läinud, aga kuna Agnes Waters’i infopunktist soovitati sinna minna, siis nii me tegimegi. Tõesti väga kena ja armas väike linn (umbes 22 000 elanikku). Igal hommikul kell 9 tehakse huvilistele linna tutvustav tuur. Olime huvilised. Meid viidi linna olulisemate hoonete juurde, räägiti nende ajaloost, olulistest inimestest ja muid põnevaid lugusid. Näiteks on selles linnas sündinud raamatu „Mary Poppins“ autor P.L.Travers.

Mary Poppins
Aaa… Enne Maryborough’d käisime ka Bundabergis. Selles linnas toodetakse kuulsat Bundaberg rummi. Või noh, see on pigem kuulus siin. Me ei ole selle võlu leidnud, see maitseb halvasti, lõhnab halvasti ja ilmselt joovad kohalikud seda ainult sellepärast, et see on oma. Käisime meiegi sealses rummitehases. Saime palju uut ja huvitavad rummi tegemise kohta teada.
Meie järgmiseks ööbimiskohaks sai Rainbow Beach. Seekord ei läinud me karavaniparki, vaid peatusime ranna-äärsel kämpimisalal. Kui karavaniparkides on duššid, köögid, wc-s, siis siinseks luksuseks oli vaid kuivkäimla. Nii meile meeldiski. Kuna juhtus nii, et õhtuks jäi sadu järele, siis saime oma auto (Dr Smith’i) kõiki võlusid kasutada. Eelnevalt ei ole olnud meil võimalust selle köögi funktsiooni kasutada ja avastasime ka muid asju. Näiteks, kui võtta lapselukk pealt ära, siis saab ukse ka seest poolt lahti teha. Alati kasulik! Ja meie ei pannud autole sellist nime, see nimi pandi rendifirma poolt.
Dr Smith
Rainbow Beach’lt bookisime tuuri Fraser Islandile. See on suurim liivasaar maailmas (1840km²). Paraku ei vedanud jällegi ilmaga, vihma sadas ja oli külm. Saarel on mitmeid mageveejärvi, millest ühes (Lake McKenzie) Merle ujumas käis. Hull peast, külm oli! Ei vedanud ka giidiga. Ta lihtsalt viis meid ühest punktist teise ja ütles, et loeksime infotahvleid. No tõesti! Aga nägime dingosid ja vaala vees möllamas.
Dingo
Täna hommikul alustasime sõitu Brisbane’i poole. Teel sinna, käisime Australia Zoo’s. Selle omanikuks on Steve Irwin’i lesk ja tänu Steve Irwin’le ongi see nii kuulus. Seal on väga palju erinevaid krokodille, alligaatoreid ning muid roomajaid, kuid ka igasuguseid muid loomi. Loomaaed jättis väga loomasõbraliku mulje. Kui enamikes loomaaedades tammuvad selle elanikud rahutult edasi-tagasi, siis sealsed loomad olid rõõmsad ja muretud.
Natuke üle 900km on veel jäänud Sydney’ni ja natuke rohkem kui nädala aega selleni, mil meie jalad kodumaa pinda puutuvad.

1. Mis huvitav telk teil seal auto taga osast välja punnitab?:D

2. Sama küsimus. See on magamisasendis?

3. MeiL kah siin suhteliselt keskmine Eesti varasügis :-( Külm ja vihmane. Dr. Smith on muljetavaldav, igal juhul väga tore leid :)

4. Magamisasend jaaa. Et minu jalad ka autosse ära mahuksid, pidime pagasniku luugi lahti tegema. Ja õhku saab sealt ka. Siis ei hakka autos nii umbne.