Sunday 8 July 2012

Vihmamets ja Paronella Park


Tasuta lõunaid ei ole! Aga tegelikult on, vähemalt Cairnsis. Igal õhtul saame hostelist tasuta eine kupongi ja nüüd ägisemegi siin. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Käisime täna tuuril vihmametsadesse ja Paronella parki. Ilmaga kahjuks ei vedanud. Vihma sadas, aga me ei lasknud tujul langeda. Kui siis ainult pisut. Tuuri esimene osa jäi natuke lahjaks. Meie giid oli nii tormakas, et kohati oli keeruline temaga sammu pidada ja lõunasöögist ei saanud kõhtu täis. Paronella pargi külastusega jäime väga rahule. Sealne giid oli asjalik ja selleks ajaks jäi ka vihm järele. Kuna üks pilt ütleb rohkem tuhat sõna, siis tuleb täna pildipostitus. P.S Nägime nokklooma!
Suhkruroog
Lake Barrine'i kallas
Curtain Fig Tree
Paronella Park
Mena Creek Falls
 Homme saame oma ajutise kodu kätte ja sõit Sydney poole võib alata. Hurraa!

1 comment:

  1. Love, love, love all your posts! Ma olen aind kõik maha magand, sest olen oma eluga nii ametis:D Aga mulle väga meeldivad kõik pildid. Krododest ja haist!!!!! Ja koskedest ja vauuu! Mul on ka selline tunne, et peaks oma elu kokku pakkima ja Austraaliasse põgenema:P

    ReplyDelete