Thursday 19 July 2012

Me ise ka imestame Erlega, kui palju me viimasel ajal teinud oleme, et kogu aeg peame postitama. Või noh, on vähemalt millest postitada. Viimase kolme päeva jooksul oleme vaid 80 kilomeetrit sõitnud, mis on meie viimase nädala tempo juures ikka väga vähe!!! Brisbane’is peatusime kaheks ööks, et saaks vähemalt natukene sealgi ringi vaadata. Siiski Queensland’i pealinn ju. Otsustasime säästuturismi kasuks, ehk käisime vaid kohtades, kus ei pidanud maksma:D Aga sellegipoolest jäime päevaga väga rahule! Bäkkpäkkerist (jah, otsustasime, et keset seda suurt linna ei taha oma autos magada) saime tasuta bussiga linna, kust otsisime infopunkti üles. Avastasime, et üldjuhul on ikka väga kasulik neilt abi paluda, sest ise ju võõras linnas väga ei tea, mida teha. No muidugi on ka erandeid, nagu näiteks Surfers Paradise’is.. Läksime vaid küsima, kus on kõige odavam oma kämperväniga peatuda. Vastuseks visati meile kaart kätte ja öeldi, et vaadake sealt. Võib-olla oleksime sellise vastusega harjunud, kui ei oleks juba kümme kuud austraallaste külalislahkuse ja abivalmidusega ära hellitatud.

Brisbane Story Bridge
Tõesti, tekkis tahtmine ära täita kliendi rahulolu leht, mis kohe leti peal seisis. Ta peaks minema Agnes Water’si informatsioonipunkti õpilaseks. Seal lihtsalt brošüüre vaadates, tuli meile tädi kohe juurde ja küsis kas vajame abi või soovime rohkem infot millegi kohta. Meil ei olnud tegelikult õrna aimugi, mida otsime, ütlesime lihtsalt et suundume sinna ja ei tea, mida vahepeal külastada. Tädike andis meile kümneid voldikuid, rääkis meile täpselt asjadest, mis meile meeldisid, ning isegi hoiatas politsei eest, kellest me kindlasti möödume, kui ühest linnast läbi sõidame. Ning isegi ütles, et kohe kõrval raamatukogus saab tasuta netti kasutada ja läpakaid laadida, nagu ta oleks teadnud, et seda pärast kahte ööd metsas kämpimist vaja oli teha.
Parlamendi maja
South Bank laguun

Aga igaljuhul, Brisbane’ist siis. See on lihtsalt nii lahe ja vastandlik linn. Kõnnid kesklinnas ringi, pilvelõhkujad igal pool ja järsku märkad üle tee kohe 19. sajandist pärit uhket kivist hoonet. Ja veel mõnda. Kesklinnast jalutades viie minuti kaugusel on uhke botaanika aed, mis on lihtsalt nii ilus. Ja ei saagi aru, et tegelikult oled suurlinna keskel. Seal ringi uitades avastasime ka parlamendi maja ja juhuslikult sai ka seal tasuta tuurile minna. Nii põnev. Ja tore giid ka. Sinna sisseminek oli küll väga ametlik. Pidime turvaväravatest läbi minema ja oma mobiilid ja kotid läbi röntgeni saatma nagu lennujaamas oleks. Pärast tuuri kõndisime jõe äärde, et linna transpordina kasutatava praami peale hüpata. Naljakas, pidime vaid 5 dollarit maksma, et tervele linnale jõe peal tiir peale teha. Giidi küll ei olnud, kes räägiks meile erinevatest majadest ja ajaloost, aga huvitav sellegi poolest. Praami pealt läksime maha teisel pool kallast, kuna tahtsime muuseumisse minna. Enne seda aga avastasime jällegi mega ilusa pargi South Bank. Kohe selle kõrval paiknes ka Brisbane’i vaateratas, kuhu ka peale otsustasime minna hoolimata oma säästuturismist siis. Samas ei maksnud see väga palju ja pealegi saime jällegi suurepärase vaate osaliseks. Lõpetasime oma päeva muuseumis ringi vaadates, mis oli täiesti tasuta! Milline vedamine. Ja huvitav ka!
Erle kommipoes, okou!

Järgmisel päeval suundusime Gold Coast’i ühte teemaparki mitmest. Täpsemalt siis DreamWorld’i, mis on nagu suursuur lõbustuspark. Erksamad mälestused olid atraktsioonid nimega The Tower of Terror, The Giant Drop ja The Claw. Suutsime Erlega sellel päeval nii palju kiljuda ja karjuda, et ausõna imestan, et mul hääl ära ei läinud. Või hirmust püksi ei teinud:D Super lahe! Nii tahaks, et mul oleks rohkem aega (ja raha), et kõik siinolevad teemapargid läbi käia.

Lõpuks ometi pandi lukku!

Ja Merle ka!
Nüüd aga siis Surfers Paradise’is nautimas üle pika aja esimest täiesti pilvitut ja päikselist ilma. Selle puhul tegime lausa rannapäeva, et kui Eestisse tagasi tuleme, siis ikka inimesed usuksid, et Austraaliast tulime!

Nagu Home and Away'st:D

Täna nädala aja pärast oleme juba lennuki peal ja sõidame Eesti poole!:)

1. Oli tõesti nagu Home and Away:D Sa üldse tead, kus see filmitud on? Äkki satute sinna kantigi:D?

2. Tean küll, aga ajapuuduse tõttu sinna ei jõua. Nii kui nii öeldakse, et see tegelt suht mõttetu rand, aind sellepärast käivad seal kõik nii palju, et Home and Away seal tehtud:) See tegelt mingi 90 km Sydney'st.

3. Haha, siis selle rannaga sama teema nagu St Tropez'ga:D

4. Kas The Drop on see võllas rippumise efekt?:D

5. Pff, ma ei tea, mida sa mõtled, aga usun, et mitte:D:D Näitan sulle videot ja seletan, kui koju jõuan:D Raske seletada:D